NA DZIELNI U GISMO

„Chopie kaj twe Polo?” Dzisiejsza „dzielnia” należy do GISMO którego auto zostało nagrodzone specjalnym wyróżnieniem przez ekipę WrocLOW na imprezie ASTW 2k13, organizowanej przez Tuning Kingz. Polo nie ma na chwilę obecną tematu na naszym forum, więc w skrócie przedstawiamy Wam specyfikację pojazdu. Jest tu wiele nietypowych rozwiązań oraz smaczków:

SILNIK: 1,4 diesel ogołocony z niepotrzebnych kabli, akumulatora, zbiorniczków + trochę chromu
UKLAD DOLOTOWY: stożek
UKLAD WYDECHOWY: tłumik środkowy zamiast końcowego zakończony dwururką
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Air Ride, przód „Rubena” 130×2, tył rękawy ze scanii, przewody 10mm, butla 15l, zawory 1/4″, kompresor „Viair” 400c… Do tego skrócone amory, zwrotnice i pocięte podłużnice
UKLAD HAMULCOWY: seria + tarcze ATE Power Disc
BODY: zaspawane wszystkie niepotrzebne otwory, wygładzone zderzaki, poszerzony tył
KOŁA: były ATS Classic 7 i 8j teraz są felgi z Jeep’a Grand Cherokee 7×15 + gumy Nankang 165/45
ŚRODEK: Kubełki z Suzuki Swift, wszystko w zielonej alkantarze + czarna eko-skóra, podsufitka z czarnej alkantary
CAR-AUDIO: radio LG lac7750r, przód odseparowany Hertz DT16 + Sinuslive SL16, wygłuszone drzwi, wzmacniacz MacAudio ZX4500, subwoorer MacAudio SX10, kondensator Hifonics HFC1000

1 kopia

Po analizie, co gdzie i jak przejdźmy do pytań.

OEN: Opowiedz coś o sobie: gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz i czym się zajmujesz poza dłubaniem przy aucie?
GISMO: Mieszkam w Rudzie Śląskiej, pracuje jako elektryk w kopalni, poza dłubaniem przy Polo to grzebię jeszcze przy czymś innym w garażu…

OEN: Jak wdepnąłeś w bagno „tuningu”?
GISMO: Zawsze chciałem przerobić jakieś auto i kiedyś natknąłem się na Polo. Tak mi się spodobało, że w końcu kupiłem i zaczęło sie od kit-u, grilla i BRY (te 3 rzeczy kupiłem w tym samym dniu co Polo) aż po to co jest dzisiaj.

OEN: Jak długo zmagasz się z „Polówką”?
GISMO: W tym roku był 4 sezon i póki co w każdym roku była zupełnie inna odsłona auta.

OEN: Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z powstawaniem aktualnego projektu?
GISMO: Z aktualnym nie, ale po 1 sezonie miałem sobie odpuścić. Rozwaliłem felgę i trzeba było kupić nowe, a że nie sprawdziłem i z tyłu były ATS’y 8j et-0 wyszły po 3 cm poza obrys auto to trzeba było poszerzyć itp. i tak już poszło wszystko.

OEN: Jakie dalsze plany wiążesz z tym projektem, co byś chciał jeszcze zmienić na przyszły sezon?
GISMO: Na przyszły sezon chce dopracować to, co jest plus wylatuje kanapa i zabudowa, zamiast tego wpadnie „ROLLBAR”, nowa zabudowa Car Audio i AirRide, a do tego albo przygotowanie hamulców i wzmocnienie podłużnic pod SWAP. Ewentualnie dopracowanie „CLEANA”, który jest.

OEN: Z jakim stylem „tuningu” utożsamiasz swoje auto?
GISMO: Chyba z żadnym, bo z każdego jest coś. Nie idę konkretnie w jednym kierunku… ale wszyscy mi teraz mówią, że jakiś militarny, bo taki kolor…

OEN: Co jeszcze byś zrobił gdyby PLN’y nie miały znaczenia?
GISMO: Chyba jakiś konkretny silnik bym wsadził.

OEN: Polo ma jakąś ksywkę?
GISMO: Po prostu Polówka

OEN: Jak byś jednym słowem scharakteryzował swoje wozidło?
GISMO: Zabawka

OEN: Z serii głupie pytanie???? „Po polo zęby bolo”?
GISMO: Bolą, bolą… Bo twardo i sztywno :)

OEN: Jakim osobom chciałbyś przybić „high 5” za pomoc przy projekcie?
GISMO: Żonie, pomaga tym, że nie zrzędzi jak siedzę w garażu xD

3 kopia

4 kopia

5 kopia

6 kopia

7 kopia

8 kopia

9 kopia

10 kopia

11 kopia

12 kopia

13 kopia

14 kopia

16 kopia

18 kopia

GŁ

17 kopia

Pozdrawiamy!
OEN & ekipa „wL”
Get Low Bro