NA DZIELNI U BARANA

Witam wszystkich!

Kolejny odcinek Dzielni należy do Barana i jego świeżego projektu – BMW serii 5 model E28. Zakupiona w zeszłym roku baza miała posłużyć do budowy kolejnego „łamacza karków” i według mnie w 100% się udało czego dowodem może być to, że auto pojawiło się ostatnio na dwóch imprezach (Saisonauftakt w Rothenburgu oraz TB w Nędzy) i zostało wyróżnione przez Organizatorów. Przypadek? Nie sądzę…

IMG_3394

IMG_3396

IMG_3337

Biały lakier, złote koło i roll bar, kubełkowe fotele RECARO… To przepis na udany projekt zdaniem Mateusza.

Krótka specyfikacja projektu:

MARKA/MODEL: BMW e28
ZAWIESZENIE: gwint TA przód/tył customowo przerobiony pod e28
SILNIK: m10b18 -> m30b35 ( r6 12v, 3,5 litra )
MOC: 211KM (stock)
UKŁAD HAMULCOWY: przód 348×40 zaciski 4-tłoczkowe Brembo // tył z e34 540i tarcze 302×22
UKŁAD WYDECHOWY: 2x70mm kwasiak , home made X-pipe , tłumik cylinder zapożyczony z innej marki (VW KLE KLE)
NADWOZIE: nowy lakier
WNĘTRZE: fotele Accord Type R// Rollbar// mieszek alcantra // na czasie inna kierownica i pieszczenie pod względami estetycznymi
KOŁA: Dynatech M1 8.5/10 205/35//215/35
AUDIO: Radio BOOSE : SAFARI
PLANY NA SEZON: XXX

IMG_3342

IMG_3343

IMG_3346

IMG_3348

IMG_3349

IMG_3351

IMG_3353

Pezet: Na początek napisz nam coś o sobie. Gdzie mieszkasz, pracujesz i czym zajmujesz się poza dłubaniem przy aucie?
Baran: Miejsce zamieszkania oczywiście – Brzeg , prowadzę własną działalność związaną oczywiście z motoryzacją , praktycznie całe , moje życie skupia się wokół motoryzacji… Pozatym lubię chleb ze smalcem ( chodź ostatnio stronię , ze względu na dietę :) )

Pezet: Jak znalazłeś się na wrocLOW oraz polskiej scenie tuningowej?
Baran: Razem z ziomkami z Brzegu usłyszeliśmy X czasu temu o tej ekipie , po pierwszym, drugim , entym spotkaniu wyszło , że to całkiem zgrana grupa przestępczo – degustacyjna.

Pezet: Długo już zmagasz się ze swoim E28?
Baran: Hmmm to taki klasyczny Blitzkrieg , mało zbędnego gadania , a dużo roboty… Auto przywiozłem na początku września zeszłego roku.

Pezet: Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z tym projektem?
Baran: Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się o takim aucie stojącym w Austrii , po grubszych oględzinach , wracając do Polski , już knułem plan misterny i szpetny… Kilka dni później dokładnie po Style`d 2013 i grubszym melanżu już siedziałem w lawecie i jechałem po wóz :)

Pezet: Co planujesz jeszcze zmienić?
Baran: Auto do końca sezonu `14 zostaje niezmienione ( oprócz detali ) , na forum wspominałem o planie I / II / III , któryś najpewniej wypali ;)

Pezet: Do jakiego „stylu” tuningu przypisałbyś swoje auto?
Baran: Ciężko stwierdzić , auto wedle mojego zdania zostało zrobione kompleksowo , ile ludzi tyle teorii , na pewno się mieści gdzieś po środku stylu german/cult/stance.

Pezet: Co jeszcze byś zrobił gdyby PLN’y nie miały znaczenia?
Baran: Jestem realistą i nie bujam w obłokach …… Może jakby hajs się nie liczył to wrzucił bym ją do Odry ?!?

Pezet: E28 ma jakąś ksywę?
Baran: Biała Dama

Pezet: Jak jednym słowem opisał byś swoje auto?
Baran: Dwoma słowami – MOŻE BYĆ ;)

Pezet: Z serii głupie pytanie… Dlaczogo „Łysy z Brazzers” ?!?
Baran: Aaaaaa ktoś tak rzucił hasłem na jednej z imprez w zeszłym roku… Może chodzi o moje 20 centymetrów :D

Pezet: Czy jest ktoś komu chciałbyś podziękować za pomoc przy projekcie?
Baran: Wszystkim , którzy mnie wspierali i wierzyli , że coś z tego wyjdzie ….W szczególności ziomkowi , który spędził ze mną w garażu prawie pół roku i robił to jak swoje auto …. Pozdro !

IMG_3355

IMG_3356

IMG_3357

IMG_3358

IMG_3359

IMG_3360

IMG_3368

IMG_3370

IMG_3373

IMG_3375

IMG_3377

IMG_3376

IMG_3378

IMG_3379

Więcej o aucie na forum wL: http://wroclow.pl/forum/viewtopic.php?t=1147&start=0

„Get Low Bro”
Rafał „Pezet” Niedźwiecki & ekipa wrocLOW