Na dzielni u Cegła
Zastanawiałem o czym napisać intro do wywiadu… Chyba napisze o tym co myślę na temat tego auta… W moim odczuciu najlepsze jebnięcie w tym sezonie na scenie polskiej w kategorii Volkswagen Bora, projekt który na ten sezon zmienił swoje oblicze o 180 stopni, śmierdzi od niego z daleka amerykańskim stylem i świeżością którą do tej pory mogliśmy oglądać na filmach z USA. Butelkowa zieleń połączona z pakietem GLI odziana w białe adidasy takie rzeczy tylko do „Króla Albanii” na Dolny Śląsk. Przedstawiamy Wam Cegła, współzałożyciela wL, posiadacza zielonej VW Bora.
1. Opowiedz coś o sobie: gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz i czym
się zajmujesz poza dłubaniem przy aucie ?
Cegieł: Mieszkam w małej miejscowości 30 km od Wrocławia, pracuję w firmie
zajmującej się produkcją kosmetyków i już siódmy rok próbuję
skończyć studia. A to wcale nie jest medycyna :)
2. Jak się pojawiłeś na dolnośląskiej tuningowej scenie i w
zarządzie „WrocLow” ?
Cegieł: Jestem współzałożycielem „wrocLOW” więc jakoś tak wyszło, że jestem w
jego zarządzie. Co do sceny – sama mnie wchłonęła jak Bangkok :)
3. Jak długo męczysz Borata ?
Cegieł: Bora jest w moim posiadaniu cztery lata z lekkim okładem. Jednak na dobrą
sprawę jakąś poważniejszą zabawę z autem zacząłem dwa sezony temu.
4. Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z autem która Ci
się przytrafiła ?
Cegieł: Hmmm… Ogólnie auto póki co nie zawiodło mnie w najdrobniejszych nawet
sprawach więc nie ma tutaj jakichś powalających na kolana historii poza
znalezieniem koronkowych pozostałości po poprzednim właścicielu a
raczej jego pasażerkach xD
5. Jakie dalsze plany wiążesz z tym projektem , co byś chciał
jeszcze zmienić w obecnym sezonie ?
Cegieł: Planów jest sporo bo auto jeszcze mi się nie znudziło. Nie jest to
jedno-sezonowe szaleństwo tylko przemyślana układanka, którą sobie
uknułem jakiś czas temu. W tym sezonie zbyt wiele się nie zmieni.
Prawdopodobnie dojdzie tylko beżowy komplet „RECARO”, który już jest na
oku.
Co do przyszłości to zapadła już decyzja o swapie silnika na „V6″ i wiele
wskazuje również na to, że przyszły sezon będzie pod znakiem nowego
koła. Do tego detale i poprawa kondycji lakieru.
6. Z jakim stylem tuningu utożsamiasz swoje auto?
Cegieł: Zdecydowanie „New Wawe”
7. Co jeszcze byś zrobił gdyby „złotówki” nie miały znaczenia?
Cegieł: Cuda-wianki Panie. Z pewnością byłyby zainwestowane w auto ;)
8. Bora ma jakąś ksywę ?
Cegieł: Ma kilka ksyw. Najczęściej używana to oczywiście „Borat” ale i zdarzy
się nazwać ją „Borubar”, „Borixon” czy też bardziej sielsko – „Żaba” ;)
9. Jak byś jednym słowem scharakteryzował swoją karocę ?
Cegieł: Jednym słowem raczej ciężko, ale krótko mówiąc – daily car dający
sporo „fun’u”.
10. Z serii głupie pytanie. Niżej się nie da?
Cegieł: Przy obecnym zderzaku niestety nie. Ale 20 mm od ziemi do sanek w pełni
mnie zadowala.
11. Jakim osobom chciałbyś przybić pionę za pomoc i motywację
przy projekcie?
Cegieł: Żeby nie rozpisywać się i nie wymieniać poszczególnych osób – wielkie
podziękowania dla tych, którzy dorzucili do auta swoje 3 grosze w postaci
pomocy, pracy przy nim jak i udzielaniu dobrych rad czy konstruktywnej
krytyki czyli „wrocLOWersom”.
Chcesz obczaić historię powstawania projektu wbijaj na forum BenG: http://wroclow.pl/forum/viewtopic.php?t=13&postdays=0&postorder=asc&start=0
Get Low Bro
Oen & ekipa wL