Na dzielni u Granula

 

DSC_4722

Na dzisiejszej dzielni witamy Granula, posiadacza zielonego Volkswagena Bory, którego wyróżniliśmy naszą statuetką oraz paczką kosmetyków od Auto na Blask podczas tegorocznej edycji zlotu 2getAIR, który odbył się we Wrześni. „Gleba,koło i jakieś tam inne zderzaki”??? – totalnym ignorantem okaże się osoba, która powie w tym przypadku – VW jak VW! Kompleksowe podejście do tematu i dbałość o szczegóły, detale, smaczki, których na pierwszy rzut oka można nie dostrzec to „to” co nas urzekło i skłoniło do wyróżnienia tego właśnie projektu przez ekipę WrocLOW.

11725324_742571392519139_837960573_o

11777448_742571395852472_1193817832_o

Cegieł – Siema. Na początek powiedz nam kilka słów o sobie.

Granul – Siema. Zacznę może klasycznie i się przedstawię ;) Nazywam się Mateusz Jakubowski, zwany inaczej GranuL–em. Jestem spokojnym ziomkiem z wieloma zainteresowaniami. Uważam się za człowieka z dużym poczuciem humoru i wielkim dystansem do własnej osoby.

Cegieł – Gdzie mieszkasz?

Granul – Mieszkam w Elblągu – małym i spokojnym mieście na północy Polski.

Cegieł – Czym się zajmujesz na co dzień?

Granul – Jestem żołnierzem zawodowym i, ze względu na charakter mojej pracy, jedynie co wolno mi powiedzieć to tylko tyle, że jestem mechanikiem. Z pracy jestem zadowolony, bo mogę swoje doświadczenia w zakresie mechaniki przelać na pasję, jaką jest modyfikowanie mojego auta. Specjalnie nie użyłem słowa „tuning”, bo źle mi się kojarzy. Wolę używać zwrotu „modyfikuję”. Myślę, że jest to o wiele trafniejsze określenie, gdyż auto robię pod siebie w taki sposób, aby też wyrażało moją osobę – dokładność, ambicję i poświęcenie. Myślałem, że mam dwie pasje lecz tak naprawdę mam jedną i jest to fotografia. Motoryzacja i modzenie auta to już choroba, z której nie jestem w stanie się wyleczyć. Im bardziej się starałem tym bardziej wychodziło na odwrót, czego dowodem jest moja Bora, gdyż była kupiona właśnie po to, aby zakończyć przygodę z modzeniem aut. Dlatego szukałem najbogatszej wersji aby nie korciło mnie doposażanie auta i swapy silników. No i się znalazła zielona Borcia. Wyszło jak zawsze ;D Moje życie toczy się wokół pracy, rodziny i pasji. Choć żona uważa że kolejność jest inna bo za dużo czasu spędzam w garażu. Na moje szczęście mam wyrozumiałą, żonę, która w 100% podziela moją pasję i jest mi bardzo pomocna nie tylko podczas czyszczenia auta na zlotach. W wielu sytuacjach stylistycznych, których dokonywałem, pytałem ją uprzednio o zdanie w obawie przed zwieśniaczeniem auta. Dla mnie jako faceta i jako męża słowa z ust żony „ciśnij z tym spasem bo chcę, aby przód tak samo siedział jak tył…” to najwspanialsze słowa jakie można usłyszeć od żony ;D

DSC_4737

DSC_4710

DSC_4719

DSC_4865

Cegieł – Skąd się wziąłeś na scenie? Motoryzacyjne początki? Czy Bora to pierwszy projekt?  Czy masz oprócz Bory inne projekty?

Granul – Zacząłem dość nietypowo – na 18 urodziny kupiłem sobie pierwsze auto – Golfa 3 1.6 CL.

Biorąc pod uwagę że mam 27 lat to na tamte czasy Golf III na lexusach z tyłu, zielonych przyciemnianych szybach ( :D ) oraz ori Hellowskich lampach przednich stylizowanych na MKIV z żarówkami super WHITE niczym xenony, oraz mega glebie to auto robiło wrażenie nie tylko na mnie. Nie ma strachu tym autem nie zaczynałem na scenie, aczkolwiek to auto mnie doświadczyło. Było na tak dużej i twradej glebie, że ojciec sprowadzając auto na niemieckiej autostardzie testująć V-max auta ułamał ząb na wyboju. ;D Jak to młody uczeń na swoim utrzymaniu miałem tyle samo pieniędzy co wiedzy o szeroko pojętym tuningu. Dlatego też na początku szło się komercyjnie jak wszyscy w grile NONAME BAD-looki oraz wielkie subwoofery. Na tym aucie popełniłem wiele błędów stylistycznych, ale z czasem zacząłem to auto ratować dobrym gustem po zarejestrowaniu się na forum VWGolf.pl i tak zacząłem jarać się motoryzacją. Następnym autem był golf MKIII w lepszym stanie, którego już robiłem od podstaw w kategorii simply clean. Przerwę od VW zapoczątkowała Audi A4 B5, która urzekła mnie komfortem i pięknie zaprojektowanym wnętrzem. Owej Audi nie modyfikowałem gdyż silnik 1.6 skutecznie zmusił mnie do zmiany auta. Następcą była Audi A6 c5, w która to już zacząłem zabawę z modyfikacjami od kompletnego Car Audio po wymiany lamp In-Pro, Felgi S-line 18”, pierwsze zabiegi czyszczące itp. I tu taka ciekawostka. Nie wróciłbym chyba do VW, gdyby nie mechanik, który zniszczył moją kochaną A6 1.8T przy wymianie rozrządu.

Nie sprawdził, że rolka napinacza fabrycznie nowa była wadliwa i nie kręciła się, co spowodowało stopienie się paska i przeskoczenie rozrządu i musiałem się pożegnać z autem, które przyprawiało mi tylko problemów. Szybkim wyjściem było zakupienie Audi A3 8L po lifcie w TDI ASZ, które po za małym spalaniem i fajnym momentem obrotowym nie urzekło mnie już tak samo jak A6. Sentyment powrócił i kupiłem bardzo dobrze zrobionego golfa MKIII od koleżanki z mojego miasta o pseudonimie „Cookies”. Po tym wszystkim doszedłem do pewnego kompromisu z żoną, o którym już wcześniej mówiłem i sprzedałem dwa golfy MKIII na rzecz obecnej Bory. I tak się wszystko zaczęło. Na początku niewinnie. bo od felg z audi rs6 19”, gwintowanego zawieszenia, pakietu USA na froncie i innych smaczków, dzięki czemu auto jakoś się wyróżniało. Raczej dzięki swojemu niepowtarzalnemu kolorowi nadwozia w połączeniu z jasnym wnętrzem Recaro i oryginalnym xenonie. Wtedy odważyłem się zgłosić na pierwsze zloty takie jak VAG Weekend i Cult style, na które to dostałem się i postanowiłem zrobić jedno auto, a na grubo. Obecnie nie mam innego projektu, ale czekam teraz na odpowiedź żony i głęboko wierzę w to, że stworzy ona autko w swoim stylu i będziemy jeździć razem na zloty.

Cegieł – Należysz do jakiegoś klubu? Ekipy?

Granul – Tak, należę do ekipy DreamVag

DSC_4734

DSC_4727

DSC_4729

DSC_4732

Cegieł – Bora wkradła się przebojem „na salony”. Początkowo było z samochodem trochę kontrowersji i odbiór był różny a obecnie auto zbiera sporo wyróżnień. Co cieszy najbardziej? Co najbardziej wkurza odnośnie odbioru  projektu?

Granul – Szczerze to były dwie osoby, które bardzo mocno starały się mi uprzykrzyć życie swoim nieuzasadnionym hejtem, a tak poza nimi nie spotkałem się z większym negatywnym odbiorem projektu. Wręcz przeciwnie, mam fanów, którzy piszą do mnie prywatne wiadomości z gratulacjami lub po prostu chcą pogadać o modach. Tylko ludzie zawistni starali się wpłynąć na wizerunek mojego auta i nawet mojej osoby, co mnie bardzo zdenerwowało, bo każdy ma prawo wyrazić opinie na temat mojego auta i każdemu ma prawo się nie podobać, ale gdy ktoś wchodzi na mnie nie znając mnie, ba, nawet nie widząc na oczy i wmawia mi i innym ludziom, że jestem taki siaki czy owaki, kłamie na różne sposoby a nawet stara się oczernić moją żonę, to już naprawdę potrafi wkurzyć nawet najbardziej zrównoważonego człowieka. Niestety, tacy ludzie nie mają jaj by mi to powiedzieć w twarz na zlocie, więc to jedyne złe doświadczenia, z jakimi się spotkałem.

Co cieszy najbardziej? Najbardziej mnie cieszą ludzie. Na każdy zlot jaki jadę ktoś podchodzi pogadać i szczerze wymieniamy się poglądami, zapoznajemy się i tworzymy jedna wielka rodzinę bez znaczenia w jakiej części kraju czy świata mieszkamy. To jest najpiękniejsze zwieńczenie moich trudów. Nic tak nie cieszy jak to, że twoje auto które tak bardzo ci się podoba spodobało się tez innym. Nie wiem jak to powiedzieć , ale ludzie docenili moja odwagę w tak śmiałym kontrowersyjnym projekcie i nie szczędzili słów podczas pogaduszek na zlotach. Dla takich chwil człowiek żyje. Dzięki temu każdy zlot nabiera wspaniałego klimatu, który będę wspominał całe życie.

Cegieł – Z racji na miejsca zamieszkania bardzo rzadko możemy się zobaczyć na jakimś zlocie. rzadko bo rzadko ale podróżujesz czasem na w rejony południowej części Polski. Jak możesz porównać tuning na północy z tym co widzisz tutaj?

Granul – Jestem znany ze szczerości i powiem szczerze. Brakuje nam na północy troszkę tych zlotów, aczkolwiek mogę śmiało powiedzieć, że i tak te najlepsze zloty w PL są dość sprawiedliwie rozlokowane. Na szczęście dla mnie te priorytetowe zloty są ulokowane w centrum Polski. Dlatego mamy blisko i my z północy jak i koledzy z południa. Jest parę zlotów z Południa, na które chciałbym pojechać ale muszę się jak każdy liczyć z finansami zwłaszcza jak jeździ się na zloty co tydzień. Dlatego mam taki swój patent, który polega na tym, że co roku mam listę zlotów obowiązkowych na które muszę się stawić i zloty które muszę jakoś wymieniać. Tak tez zrobiłem w tym roku. Mianowicie w roku 2014 udałem się do Wrocławia na Raceism kosztem VAG Weekendu, który jest ulokowany dosyć blisko mojego miasta. W tym roku zamiast Raceismu pojechałem na VAG Weekend. I w ten sposób trzeba sobie radzić. W tym roku zamiast DUB IT pojechałem na TwoGetAIR . Na 2016 planowałem i obiecałem ekipie WrocLow, że się stawie i tak będzie – oczywiście kosztem innego zlotu, ale niestety nawet posiadając większy budżet na zloty i tak nie jest to możliwe bo jak sami zauważyliście dużo dobrych zlotów się dubluje.

Odnośnie porównania zlotów to same w sobie poziomem są sobie równe tak jak nasz mały VAG Event czyli VAG Weekend, który jest ulokowany w super miejscówce nad pięknym jeziorem z hotelem na miejscu z klimatem niczym VAG Event. Nie mogę się wypowiedzieć na temat zlotów na południu bo jedynie byłem na Raceismie a jak wiemy akurat tego eventu nie należy porównywać ;)

Co do samych aut i stylów „tuningowania” modyfikowania aut. Zaobserwowałem bardzo duży poziom na południu. Mogę się mylić bo opieram się na moich obserwacjach ale z tego co widziałem. Południe w moich oczach to Wojtsen, Pająk, Diups, Cegieł i kilka aut z Tuning Kingz, których jest jest nie za dużo ale są na mega poziomie wręcz światowym. Natomiast nasza północ widzę wile więcej aut zrobionych na wysokim poziomie ale nie tak hardcorowym jak południe. Ciężko mi jest porównać nasze rejony gdyż łącznie tworzymy jeden poziom w Polsce. Mam wrażenie że u nas królują bardziej klasyki tak jak Milordy, Dare Garage, czy nawet chłopaki z Torunia z Doppelganger którzy są prawie na wszystkich naszych zlotach. Południe zaś w newwave-ach idą na grubo tak jak nasi ziomale z klasykami nie będę wymieniał po ksywkach każdego z osobna bo mogę kogoś pominąć i może się zrobić komuś przykro ;)

DSC_4726

DSC_4731

DSC_4866

DSC_4784

 

KILKA SUCHYCH FAKTÓW – VW BORA by GRANUL

SILNIK: 2.3 Vr5 (AGZ 150KM) 1998R Moc seryjna bez większych modyfikacji – zadbany silnik z nowymi ori świecami, przewodami, rolkami itp. na chwile obecną solidna seria – w planach było uzyskanie jak najlepszych walorów akustycznych a nie mocy i tak też się stało. Wygląd silnika i komory to na chwilę obecną delikatny clean. Kolektor został pomalowany na czerwono oraz zbiorniczki i osłony na czarny połysk. Pozbyłem się znaczków i zastąpiłem je nowymi tak aby stylistycznie pasowały do siebie – mianowicie czerwony kolektor pasuje do nowych przewodów czerwonych oryginalnych oczywiście bo obecne były już lekko wyblakłe. Emblematy V5 z czerwoną 5tką od AQN-a zostały zamontowane na zaślepkach kierunkowskazów z błotników na styl WOB-ów oraz przyszedł emblemat V5 AQN Czerwony w grill frontowy i na osłonę silnika. Plastiki zbiorniczki i osłony są w czarnym połysku a silnik jest na bieżąco czyszczony.

 

DSC_4748

UKŁAD DOLOTOWY: Wkładka K&N

UKŁAD WYDECHOWY: Przelotowy układ wydechowy 2.5″ z dołożonym dwoma tłumikami od Magnaflow – kwasowe tłumiki przelotowe zakończone podwójną końcówką od ultera.
ELEKTRONIKA: Aktywowany pakiet komfortu po za RKM jeszcze (czyli ryglowanie drzwi po przekroczeniu 20KM/h, zamykanie auta po 1minucie ) tempomat, elektryczne szyby 4x, lusterka z pamięcią ułożenia razem z fotelami, lusterko fotochromatyczne, czujnik deszczu, MFA – pełny FIS, lewe lusterko obniża się przy cofaniu (miałem to seryjnie), zmienione oświetlenie bagażnika na LEDy ze względu słabego oświetlenia seryjnego – barwa biała zimna i tak samo podświetlenie rejestracji, wnętrze ma oświetlenie białe ciepłe. Jestem w trakcie zmiany oświetlenie licznika FISa i panelu klimy na biały zimny oraz adaptacji oświetlenie pod nogami i drzwiami. Z systemów elektrycznych w jakie auto zostało seryjnie wyposażone to: ESP,EDS, ABS, GPS, IMMO, Grzane fotele, domykanie szyb.

UKŁAD NAPĘDOWY: Dołożony ori stabilizator od Audi s3, podcięta prawa podłużnica w celu umożliwienia autu zejście jak najniżej oraz szereg modyfikacji umożliwiający zejście auta jak najniżej aby uzyskać spasowanie kół 10″ na przodzie jak i na tyle ale pozwolę sobie nie zdradzać patentu gdyż mocno się namordowałem aby takowy spas osiągnąć. Całe zawieszenie jest nowe od przegubów, tulei poliuretanowych, wahaczy, sworzni, drążków, maglownicy po końcówki drążków.

ZAWIESZENIE: Pneumatyka AIR Ride, Butla 25L, kompresor Viarowski 380C na zawieszeniu gwintowanym, przód i tył niezależny na 2 elektrozaworach. Sterowanie zdalne z pilota jak i stacjonarne na przewodach w oplocie metalowo gumowym. W sezonie 2015 został założony praktycznie cały nowy AIR customowy aby upchać 10″ na froncie. Oczywiście bez Camberów się nie obeszło a więc na froncie mamy 3 stopnie a na tyle na chwilę obecną 5-6stopni

UKŁAD HAMULCOWY: Oczekuje na BIG Brake

BODY-KIT: Przedni zderzak został pozbawiony miejsca na rejestrację i listwa również aby auto wyglądem przypominało wersję USA do tego zostały wstawione pomarańczowe obrysówki, grill pomalowany na czarny połysk i kratki dolne przemalowane na czarny połysk, które szybko zostały zastąpione według mojej osobistej koncepcji kompletną oryginalną blendą od Audi S3 8L wraz z halogenami początkowo oklejonymi w kolor żółty a obecnie w wersji Clar. Zderzak przedni pozostał pozbawiony szpar od dokładki dolnej a dolna dokładka seryjna została zaspawana a konkretnie jej dolne wloty. Doposażyłem auto w lusterka od VW Golfa MKV 2008r z oklejonymi prze zemnie na pomarańczowo kierunkami jednak ich byt szybko zweryfikowałem i zostawiłem przejrzyste. Tylny zderzak dostał dyfuzor od VW Passata B7 R-line i został polakierowany w czarny połysk aby pasował do koncepcji auta czyli innych elementów czarnego połysku takich jak mocowania lusterek ramki drzwi czy też emblematy w kierunkowskazach w stylu WOB aczkolwiek z napisem V5 jak i blendy od S3 8L z dokładką Cupry od Leona oraz oczywiście elementy łączące starą dokładkę zaspawane przez plastikarza. Tylna listwa zderzaka dostała obrysówki czerwone aby dodać Amerykańskiego stylu do samego końca. Doszły w 2015 progi od GLI
Auto posiada oryginalny Xenon w którym zastosowałem oryginalne żarniki typu Colour Match pozbawione efektu wypalania się. Tył auta dostał po za zderzakiem klapę USA jak i rejestrację PL w wymiarach ori USA no i oczywiście oryginalne lampy hella USA. Pokusiłem się o kolejny autorski pomysł jakim była kamera cofania według mojego patentu czyli w oryginalnym znaczku VW zamiast mechanizmu zamka zamontowałem oczko kamery, które jest podpięte pod radio 2DIN i po wpięciu wstecznego obraz zostaje przekierowany na owe radio. Słupki boczne oklejone czarną folią w połysku.

DSC_4845

DSC_4849

DSC_4848

KOŁA: Japan Raceing JR-16 4×10″ w 19″ na oponach 215/35 zarówno na froncie jak i tyle.

DSC_4787

ŚRODEK: Jasne wnętrze na beżowych skórzanych stołkach od Recaro, 2x podłokietnik, Tunel środkowy przerobiony pod manometry i pomalowany w czarny połysk, Przełącznik świateł od R32, Kierownica skórzana 3ramienna drewniana pod kolor dekorów drewnianych wnętrza. Ramka chromowana od polifta na biegi. Lampka W8 Home Made oraz podświetlenie klamek jaki nóg przy otwieraniu. Plastiki boczne i zaślepki które były porysowane a dokładniej guma która je porywała została zdrapana i zostały one pomalowane na czarny połysk. Obecnie na zmieniona kierownica na muskularną w stylu R32 oraz nowe mieszki dekory w czarnym połysku. Drewno poszło do innego właściciela.

DSC_4867

DSC_4857

CAR-AUDIO: Jednostka centralną jest Pioneer AVH-P3300BT, którego to wyposażyłem w mikrofon do telefonu BT, Pilot zdalnego sterowania z kierownicy, oraz kamerę cofania, zastanawiam się czy DVB-T nie podpinać ale za w czasu póki auto i tak było rozebrane to poprowadziłem kable pod DVB-T aby w razie potrzeby podpiąć na gotowo odbiornik a nie rozbierać co chwile wnętrza bo nie lubię jak coś skrzypi i puka dlatego staram się chronić auto od tego jak tylko mogę. Odblokowałem możliwość oglądania DVD podczas jazdy. Drzwi zostaną wygłuszone i na chwilę obecną po za nimi całe auto zostało wygłuszona matami GMSa, za car-audio Wpadł sub i wzmak Ground Zero w zabudowie bagażnika wraz z pneumatyką.

 DSC_4740

 

Cegieł – Od kiedy trwa przygoda z prezentowanym przez nas autem?

Granul – Borewicza tak naprawdę mam już 3 lata ale cały projekt powstał w 2014 i został lekko zmieniony w 2015.

 

Cegieł – Jakaś ciekawa przygoda/historia związana z nim?

Granul – Główna przygodą jest udział auta w TVN Turbo w auto kup i zrób. Zaistniałem troszkę niechlubnie na ekranie gdyż po nabyciu auta i zgłoszeniu się do programu dosłownie 200metrów od Zakładu Motoricus z TVNu auto na lodzie się obsunęło i uderzyło w słupek ;) ale nasz kochany TVN powiedział w TV że zrobiłem to niby umyślnie aby zwiększyć swój udział w programie. Ahhh ta telewizja…

 

Cegieł – Największe rarytasy/części jakie masz w aucie, z których posiadania jesteś naprawdę dumny?

Granul – Najbardziej jestem dumny z tego iż Niemiec doposażył w rarytasy auto w salonie co ułatwiło mi start w tworzeniu projektu bo w 98roku ori Xenon GPS i Recaro w Highline’ie musiał być mega rarytasem. A jeżeli chodzi o mój wkład to najbardziej jestem dumny z mojej inwencji twórczej czyli customowych zderzaków i dołożeniu czerwonych obrysów tylnych. ;)

 DSC_4790

Cegieł – Z jakim stylem tuningu się najbardziej identyfikujesz i czy odzwierciedla to obecny projekt?

Granul – Bez wątpienia Stance ;) i tak jak kiedyś głosiła dewiza Raceismu nie ma miękkiej gry trzeba ciąć co się da aby tylko spasować jak najlepiej auto ;) nie uznaję kompromisów ;) Co w tym roku myślę, że było widać bo zjadłem wiele nerwów nad upchaniem i spasowaniem 10” felg na przodzie

 

Cegieł – Plany, pomysły, marzenia związane z autem na najbliższą przyszłość?

Granul – Planów jest mnóstwo kilka już się zmienia. Teraz zabrałem się za kompleksową renowacje wnętrza. Marzeniem jeste SWAP na R32, no i clean silnika.

 

Cegieł – Załóżmy, że hajs nie ma znaczenia – zmiana auta czy cuda wianki w obecnym? Co byś wykombinował?

Granul – Gram w totka, bo planów mam mnóstwo. Jakbym przytulił okrągłą sumkę to auto zostało by odmalowane jeszcze raz calutkie w tym samym kolorze. Swap silnika R36 w maksymalnym cleanie. Wnętrze customowe zrobione na zlecenie w Recaro z pełna klatką. Pneumatyka by pozostała. Wiadomo bigbrake 6tłoczków oraz Rotiformy SPV2. No i pewnie bym wymyślił nowe body ;)

 

Cegieł – Pytanie z kategorii nierealnych – masz magiczne skillsy – co zmieniasz w polskiej scenie tuningowej?

Granul – Chciałbym by łamane były stereotypy. Jestem bardzo kreatywny i uważam, że auto powinno mnie wyrażać i mam nadzieję, że mi się udało. Myślę, że udowodniłem, że da się przełamać w pewnym sensie monotonię modernizacji auta z grupy VAG na przykładzie np. Bory. OEM+ jest spoko ale nie wzbudza u mnie tego dreszczyku emocji. Lubie też ryzyko to mnie nakręca. Uwielbiam być oryginalny i jedyny w swoim rodzaju.


Cegieł –
Debilne pytanie – wracasz do domu, 38’C na dworze, otwierasz lodówkę, patrzysz pudełko lodów, otwierasz a tam mrożony koperek – co robisz?

Granul – Bardzo bym posmutniał i poszedł do sklepu zaspokoić moje pragnienie. Wcale nie debilne ;) bo to moje dzieciństwo ;D nie raz się naciąłem na taką sytuację za dziecka. Moja mama robiła dużo weków i mrożonek wykorzystując wszystkie pojemniki np. po margarynie lub lodach.

 _MG_6282

Cegieł – Komu chciałbyś podziękować za pracę przy Borze?

Granul – Przyjacielowi Kamilowi Czerwińskiemu i mojej żonie, bez ich wsparcia było by bardzo ciężko.

Cegieł – Chciałbyś kogoś pozdrowić?

Granul – Pozdrawiam Całą ekipę DreamVAG, Millordów, Doppelganger, Volxplayers, VAG Łowicz mojego Przyjaciela Kamila Czerwińskiego, mojego detailera osobistego Mańka z Clinic Car, Ilonę i Marcina Bukowskiego oraz żonę Anię.

 _MG_1896

Serdeczne dzięki za mega obszerny wywiad. Miło spotkać kogoś, kto nie tylko potrafi zrobić coś z autem ale również poopowiadać o nim z taką pasją. Prywatnie muszę przyznać, że według mnie Bora Granula to poważny kandydat do miana nr 1 Bor w Polsce a dla mnie duże źródło radochy i inspiracji. Jaram się planami, których samemu nie udało mi się zrealizować czyli pomysłem o wstawieniu R32 i życzę by pomysł stał się namacalny i odczuwalny w każdy możliwy sposób. Konsekwencja w działaniu jaką przedstawia ten wóz i podejście Mateusza pozwala mieć dużą dozę spokoju jeśli chodzi o realizację swap’a. Kończąc chciałbym tylko powiedzieć – do zobaczenia nie tylko we Wrocławiu na Czillen am Grillen 2016 ale myślę, że i na kilku innych zlotach. Piąteczka!

 

Zdjęcia: Grzegorz Shibby Zieliński

Tekst: Kamil Cegieł Cegiełka

GET LOW BRO!