NA DZIELNI U METANA

Cześć i czołem,

Dziś wpadamy na DZIELNIĘ do Metana by przedstawić Wam jego projekt. Jak wiadomo jest to dobrze znane burgund’owe VW Corrado 2.9 VR6. Jasne wnętrze, BBS RS „w 17 calach” i jedyny słuszny do tego pojazdu silnik tworzą znakomite połączenie, całość prezentuje się wyśmienicie i przyciąga wzrok przechodniów. Przejdźmy więc do krótkiego wywiadu.

IMG_3808

IMG_3811

IMG_3812

IMG_3814

IMG_3815

IMG_3816

IMG_3819

IMG_3821

IMG_3823

IMG_3824

IMG_3826

IMG_3830

MARKA/MODEL: VW Corrado
ZAWIESZENIE: gwintowane H&R na grubym tłoku z regulacją twardości
SILNIK: 2.9 VR6
MOC: 194 KM
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: przelotowy 2.5″ na jednym tłumiku „Leistritza”
NADWOZIE: seria, lakier po polerce LC3U Dark Burgundy Pearl
WNĘTRZE: ori szara skóra
– pełna elektryka
– kierownica Momo Team 30 cm
KOŁA: BBS RS’17 model 301
AUDIO: radio Pionner
– głośniki seria

IMG_3831

IMG_3833

IMG_3841

IMG_3843

IMG_3845

IMG_3846

Pezet: Na początek napisz nam coś o sobie.
Metan: To może zacznijmy od tego, że mieszkam na zadupiu, 5 km od miejscowości Jelcz-Laskowice.
Przez ostatni czas pracowałem jako kierowca busa, transport międzynarodowy, aktualnie jestem w trakcie kursu na prawko C+E i chcę usiąść na coś większego :)Poza autami lubię pić piwo ;)

Pezet: Jak długo jesteś na liście polskich tuningowców oraz od czego zaczynałeś?
Metan: Pierwsze ruchy zaczęły się w 2007 r. VW Passat Variant B3 1.6 TD, po odebraniu prawka, byłem tak zajarany, że po 2 dniach katowania wywaliłem uszczelkę pod głowicą ;) W 2009 kupiłem golfa mk3, projekt już poważniejszy, miał dobrze wyglądać i być użyteczny na codzień, oczywiście mody zaszły za daleko i brakowało tam tylko swapa silnika. Niestety albo stety po pewnym incydencie poszedł do kasacji… Zresztą i tak zawsze marzyłem o Corrado ;)

Pezet: Jak długo posiadasz swoje Corrado?
Metan: Corrado posiadam od 1 września 2012 r. To był piękny dzień zakupu tego auta, ten dźwięk silnika, moc, niskie umiejscowienie tyłka, wysokie boczne lusterka, czułem się jak w Lamborghini Gallardo lub Lexusie LFA :D !!!

Pezet: Jest jakaś sytuacja związana z Twoim projektem, którą miło wspominasz?
Metan: Hmmm, pierwsza jaka mi przychodzi do głowy, jak leciałem A4 na pewny zlot i w lusterku zobaczyłem zbliżającego się ścigacza, redukcja, but, 260 km/h na liczniku a on nie mógł mnie dojść, na zjeździe motocyklista pokazał mi tylko kciuk w górę, pewnie miał niską pojemność dlatego się udało hehe :)

Pezet: Planujesz jeszcze jakieś zmiany?
Metan: Na przyszły sezon planuję drobne zmiany, tak dla funu, żeby nie było nudno.
Kiedyś chciałbym ogarnąć to auto od podstaw, ale to już jest grubsza sprawa, na razie nie ma co planować, bo plany zawsze się krzyżują jak to w życiu ;)

Pezet: Z jakim stylem tuningu mógłbyś utożsamić swój pojazd?
Metan: Cultstyle

Pezet: Gdyby pieniądze nie miały znaczenia to…
Metan: Łooo ho, to chyba bym wypolerował i pochromował wszystko co się da !
Ogarnął wszystko na nowych podzespołach, najlepszych marek, było by co robić :)

Pezet: Corrado ma jakiś przydomek?
Metan: Raczej nie, chociaż z racji specyficznego lakieru zostało ochrzczone jako „Czarne Corrado”

Pezet: Jakiego jednego słowa mógłbyś użyć by opisać swój projekt?
Metan: Jednym ciężko, ale DAJĘ RADĘ :)

Pezet: Z serii głupie pytanie.. Dlaczego śmieją się, że masz „czarne Corrado”?
Metan: Na pierwszy rzut oka może tak wygląda, chociaż takie nie jest, ale wiesz jak to jest z laikami hahahaha :D

Pezet: Komu chciał byś zbić wielkie pięć za pomoc przy składaniu auta?
Metan: Nooo sobie :D A tak na poważnie to jedyną osobą która mi pomagała i przesiedziała godziny w garażu jest Pawełek (Paweł6n), wielkie dzięki Ziomuś ;)

IMG_3848

IMG_3856

IMG_3861

IMG_3862

IMG_3865

IMG_3866

IMG_3870

IMG_3871

IMG_3874

Więcej na temat burgund’owego CORRA znajdziesz pod linkiem wL: http://wroclow.pl/forum/viewtopic.php?t=691&start=0

Rafał „Pezet” Niedźwiecki & ekipa wL
„Get Low Bro”