NA DZIELNI U PAKO

Hej Ho!

Jesienny klimat ma to coś w sobie, coś czego nie ma inna pora roku stąd pomysł na taką, a nie inną scenerię, krótka rozmowa i wycieczka na „dzielnię” do Przemka, dosłownie! Audi RS6 „i wszystko jasne” cytując Siare Siarzewskiego… Nie jest to typowe rodzinne kombi z dieslem spalającym śladowe ilości ropy. Pod maską kryje się potężny silnik 4.2 cc z dwoma turbinami, chyba idealny zestaw na wypad nad morze czy w góry. Jeśli chcemy kogoś wyprzedzić, wciskamy gaz i już mamy cały sznur aut za sobą… Każdy spokojnie się spakuje, każdy się zmieści, dzieci chyba także nie będą narzekać na muzykę z tyłu, której można słuchać w kółko :)

IMG_3221

aaa

IMG_3208

IMG_3216

IMG_3217

IMG_3218

IMG_3220

Przejdźmy do krótkiej specyfikacji RS’a. Folia, która pasuje tutaj chyba idealnie. Szary mat, czerwone oraz czarne dodatki kapitalnie ze sobą grają tworząc fantastyczny efekt. Gleba, delikatnie pochylone koła, które zdecydowanie „robią robotę”. W tym projekcie według mnie nie ma żadnych zbędnych dodatków, niczego na siłę, to auto nikogo nie udaje. Jest potężne, muskularne i sieje postrach na ulicy…

MARKA/MODEL: Audi RS6 Avant
ZAWIESZENIE: Gwint KW Varian 3 INOX, regulowane Wahacze SPC Performance
SILNIK: oznaczenie BCY czyli 4,2 v8 Biturbo, filtry K&N program Kreator Mocy, ściągnięty kaganiec
MOC: 476 KM
UKŁAD HAMULCOWY: 365×32 8 tłoczków Brembo, przewody w stalowym oplocie,
UKŁAD WYDECHOWY: 2x 2,75″ przelotowy ze stali nierdzewnej końcówki 4x 120×80

NADWOZIE:

– oklejenie folią Gunpowder Matt,

– dokładka przedniego zderzaka Cupra Lip,

– lampy przednie przyciemnone wewnątrz,

– tylne lampy full red,

– postojówki USA,

– tylna blenda USA w kolorze nadwozia,

– usuniete oznaczenia Audi i wycieraczka z klapy,

WNĘTRZE:

– czarne fotele Recaro,

– podsufitka alcantara,

– kierownica customowa skóra i alcantara, łamana u dołu,

– listwy wykończeniowe z włókna węglowego,

KOŁA: – Felgi aluminiowe Rohanna RC10 20×11 et28 z oponami Continental SportConti 5p 255/30/20

AUDIO: fabryczne – zbędne :)

1

2

IMG_3226

IMG_3227

IMG_3228

IMG_3229

IMG_3231

IMG_3232

Czas najwyższy na kilka pytań.

Pezet: Siema! Na początek napisz nam coś o sobie. Czym się zajmujesz poza modzeniem RS’a?
Pako: Siemasz… Wiec należe do gatunku Homosapiens rodzaj męski, poza tym poprawny obywatel, mąż, ojciec, pracownik, podatnik…
Generalnie przeciętny obywatel RP :)

Pezet: Jak długo jesteś już na naszej scenie tuningowej, jak się na niej znalazłeś i od jakiego projektu zaczynałeś?
Pako: Dobre pytanie…. Swoją przygodę z tuningami zacząłem bardzo dawno temu, pod koniec lat dziewięćdziesiątych tuningowałem skuter haha, brzmi to śmiesznie ale nie miałem jeszcze prawa jazdy i ten skuter to był obiekt mojej zemsty, pojawiły się tam przyciemniane kierunkowskazy, szachownice, diabełki z kolektorami i białe napisy na oponach… Dziś to szczyt wiochy, ale kiedyś było na propsie jak dobry negawyw. Pierwszym projektem był Ford Escort około roku 2000 krótko mówiąc wpisywał się w ówczesne trendy :)
Później Opel Tigra z tytułem najniższej Tigry w Polsce, było tego wiele, mniej lub bardziej zwracające uwagę gdzieś tam pojawił się też Fiat 125p…. Krótko mówiąc siędzę w tym bagdnie po uszy…

Pezet: Jak długo zmagasz się ze swoim Audi?
Pako: Dwa lata

Pezet: Posiadasz jakieś momenty w pamięci, które utknęły Ci w głowie dzięki RS’owi ?
Pako: Wiele było takich sytuacji, kiedyś Policja zatrzymała mnie za przekroczenie prędkości 70 na „pięćdziesiątce”, popatrzył w
dowód i stwierdził że mam jakiś błąd w rubryce moc… Jak mu wytłumaczyłem że tam nie ma błędy to stwierdził, że
niewiele przekroczyłem prędkość, bo tym się nie da jechać zgodnie z przepisami :)

Pezet: Są jakieś dalsze plany co do auta?
Pako: Raczej NIE, projekt uważam za ukończony.

Pezet: Kierunek w jakim zbudowałeś swój projekt to… ?
Pako: Stance, może Power Stance?! Jest coś takiego?

Pezet: Gdyby hajs nie miał znaczenia i mógłbyś zrobić z autem co tylko byś chciał to…
Pako: …to bym go oddał potrzebującym i kupił Ferrari 458 Italie Liberty Walk :)

Pezet: RS ma jakąś ksywkę?
Pako: „TeReSka”

Pezet: Jak jednym słowem można opisać Twój projekt?
Pako: FASTDAD

Pezet: Z serii głupie pytanie.. Jak sprawuje Ci się ten jedyny w swoim rodzaju Passat hybrydowy 1.9 TDi Dare GTi w gazie? Ogarnąłeś już te dziwne spadki mocy?
Pako: Tak! okazało się, że to wina parownika hahaha

Pezet: Jest ktoś komu chciałbyś zbić wielkie 5 za pomoc przy aucie?
Pako: Kumpel który zawsze siedział ze mną w garażu, przy tym i poprzednich projektach, Quick- wielkie 5 dla Ciebie !!!

Pezet: Dziękuję za poświęcenie czasu na zdjęcia i odpowiedzi, mam nadzieję, że w przyszłym sezonie nadal będzie można spotkać Cię na jakimś EVENCIE, pozdroo600 na rejonie!
Pako: Pozdro Mordy!

IMG_3235

IMG_3236

IMG_3239

IMG_3241

IMG_3242

IMG_3243

IMG_3248

IMG_3249

IMG_3251

IMG_3252

IMG_3253

IMG_3254

IMG_3262

IMG_3264

IMG_3265

IMG_3266

IMG_3271

Moje przemyślenia co do tego auta są banalnie proste… Radio nie jest do niczego potrzebne, przydałaby się własna stacja benzynowa, tankujemy, jedziemy dalej, objeżdżamy cały świat, z cudowną orkiestrą za plecami! Po tym co Pako stworzył ze „zwykłego” RS’a jestem ogromnie ciekaw jego kolejnego projektu, dlatego trzymam kciuki abyś jak najszybciej wrócił na polską scenę z czymś świeżym, a Twojej rodzinie zazdroszczę, że raz na jakiś czas mają okazję przejechać się takim stworem powodującym ciarki na plecach pasażerów jak i przechodniów.

„Get Low Bro”
Rafał „Pezet” Niedźwiecki i ekipa wrocLOW