NA DZIELNI U PUMBY

Bez gwiazdy nie ma jazdy… W tym konkretnym przypadku nie można się nie zgodzić. Klasyczna bryła, którą bardzo rzadko można spotkać na ulicach a co dopiero przerobioną w konkretnym kierunku. Dzisiejsza dzielna poświęcona jest „190’tce” Bartka aka Pumby który zaopatrzył swojego „Czasoumilacza” w najlepsze smaczki.

18 kopia

19 kopia

20 kopia

Poniżej małe streszczenie charakterystyki auta:

SILNIK:
Seryjny M 103 2,6 – 166KM, szatańskie LPG obecnie na BLOSie + skrzynia w automacie

UKŁAD DOLOTOWY:
BLOS do gazu i wymuszony przez to filtr gąbkowy PIPERCROSS

UKLAD WYDECHOWY:

Środkowy przelotowy i końcowy seria

ZAWIESZENIE:

Air Ride – poduszki Rubena 130/2, okucia własnej roboty, zawory 4 x 1/2″ 5/3 Pneutec, kompresor VIAIR 480C, manometry VIAIR 2 x dual 220 psi i 1 x pojedynczy 220 psi, Tekalan 12mm, panel sterujący własnej roboty. Amortyzatory TA Technix

KOŁA:
BORBET A 17″ x 8,5″ ET13 przód, 17″ x 10″ ET20 tył
Opony 195/40 Hankook z przodu oraz 205/40 Fulda tył

NADWOZIE:
Zderzaki, progi i listwy od 190tki „Coswortha”, lekko dymione kierunki z przodu,
grill pomalowany na czarno, z tyłu lampy dymione FIFFT

WNĘTRZE:
Poza licznikiem kompletne ze 190tki „Coswortha”, fotel kierowcy RECARO Classic

AUDIO:
Skromne. Alpine CDE-9872R, Clarion SW3011. Chwilowo wzmacniacz Magnat TWO EDITION. Przody jakieś 10cm Noname

1 kopia

2 kopia

7 kopia

Padły pytania, padły odpowiedzi, co przyniesie sezon 2014 u Pumby? Zapraszam do mini wywiadu.

OEN: Opowiedz coś o sobie: gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz i czym się
zajmujesz poza dłubaniem przy aucie?
PUMBA: A więc: mieszkam w malowniczej wsi Bystrzyca pod Oławą, 30km od Wrocławia. Pracuję w zakładzie naprawy taboru kolejowego. Po za „sztensami” i motoryzacją interesuję się elektroniką, bardzo amatorsko fotografią i videofilmowaniem.

OEN: Jak się pojawiłeś na dolnośląskiej scenie „tuningowej” i forum
wrocLOW?
PUMBA: Przygodę z „tuningami” i „forumami” zacząłem w 2008 od „CentoWrocławia” mając Cinquecento Sporting. Potem po kilku samochodach stałem się posiadaczem VW Jetty A2 i to od niej w sumie zaczęły się poważniejsze wyjazdy na zloty i cały ten szał. Na wL pojawiłem się przez znajomych, którzy powiedzieli mi o Chillen am Grillen. Niestety dotarłem dopiero na VOL II i tak się to zaczęło 

OEN: Jak długo zmagasz się z Mercem?
PUMBA: Z Benzem walczę od początku roku 2012.

OEN: Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z powstawaniem karocy?
PUMBA: Kiedy kupowałem 190tke w zamyśle miała być ona tylko i wyłącznie DAILY CAR’em. Projektem była i miała nadal być moja ex VW Jetta. Bodźcem do tego żeby Merca mianować na stanowisko projektu był wypad na CULTSTYLE.PL – Wilcze Laski w 2012. Jetty A2 przyjechało kilkanaście sztuk, 190tka przyjechała tylko jedna, razem z nami, mojego kuzyna Wojtka. Wtedy stwierdziłem, że mam na podwórku ciekawszą bazę na projekt i tak po sezonie Jadźka została sprzedana a na garaż wjechał Merc.

OEN: Jakie dalsze plany wiążesz z tym projektem, co byś chciał jeszcze
zmienić na przyszły sezon ?
PUMBA: Na przyszły sezon w planie jest wymiana słupka na 3.0 który stoi w garażu i czeka na ogarnięcie, zmiana układu hamulcowego z przodu na 284mm + 4-tłoczkowe zaciski, wrzucenie na miejsce seryjnego fotela, stołka RECARO Classic, który też czeka w garażu a co za tym idzie ogarnięcie przednich foteli tapicersko. Może zmiana poduch z Rubeny na Slam Specialist a jak nie zdążę to po sezonie :)

OEN: Z jakim stylem „tuningu” utożsamiasz swoje auto?
PUMBA: Stance, HellaFlush. Nie wiem, za dużo tych określeń się narobiło…

OEN: Co jeszcze byś zrobił gdyby PLN’y nie miały znaczenia?
PUMBA: Dość ciekawie doładował silnik. Może kiedyś się to spełni :)

OEN: Mercedes ma jakąś ksywę ?
PUMBA: Ma kilka: „Mietek”, „MerceDres”, „Chory Pastor”, „Benza”.

OEN: Jak byś jednym słowem scharakteryzował swoje auto ?
PUMBA: „CZASO-UMILACZ”

OEN: Z serii głupie pytanie??? Chodzą słuchy, że po śmierci Paula Walkera
(RIP*) masz dostać główna rolę w „Za szybcy się wściekli 8 ” ?!?
PUMBA: Nic mi nie wiadomo :-)


OEN:
Jakim osobom chciałbyś przybić pionę za pomoc przy projekcie?
PUMBA: Najbardziej swoim bliskim, którzy dołożyli swoje 5 groszy w ten projekt pomagając i doradzając.

3 kopia

4 kopia

8 kopia

9 kopia

11 kopia

12 kopia

13 kopia

15 kopia

16 kopia

Zapraszamy do śledzenia tematu na forum WrocLow! – http://wroclow.pl/forum/viewtopic.php?t=569
Oen & ekipa wrocLOW
„Get Low Bro”