NA DZIELNI U SYLVI & AUTISTY

Dzisiejsza dzielnia jest trochę nietypowa gdyż nie przedstawia auta z naszego forum…
Udajemy się na „ŚLUNSK” do Sylvi i Autisty, którzy w zeszłorocznej edycji zlotu VAG Metting Bielawa otrzymali od ekipy wrocLOW wyróżnienie za najładniejsze auto zlotu. Pewnie wielu z Was się dziwi czemu pokazujemy to auto tak późno? Bo jest ku temu dobra okazja… Już w następnym miesiącu spotykamy się ponownie na kolejnej edycji VAG Metting tym razem w Świdnicy i w ramach podkręcenia się na dobrą bibkę wspominamy poprzednią :)

1 kopia

2 kopia

3 kopia

4 kopia

Powracając do tematu auta jak każdy widzi chodzi o VW Golfa trzeciej generacji, ostro podłubanego przez w/w parę, u której miłość do jednej marki zaowocowała związkiem na dobre i złe, przez całe życie. Wspólnymi siłami i przy pomocy znajomych z seryjnej trójki zostało naprawdę niewiele, śmiało można nazwać ten projekt kompleksowym. Zmiana koloru budy, zawieszenia, tapicerki, oświetlenia, plus rzadko spotykane koła z Corvetty nie pozwalają przejść obok niej obojętnie.

5 kopia

6 kopia

7 kopia

8 kopia

Szybka specyfikacja:

MODEL: mk3 GTI XX jahre (włoski wypust)
SILNIK: 2.0 8v AGG
MOC: 116 ps
ZAWIESZENIE: Air Ride
UKLAD HAMULCOWY: zaadaptowany z VR6
KOLA: Corvetta C4 9,5 j x 17
NADWOZIE: likwidacja sierpów i listew z GTI, montaż szerokich listew pod kolor nadwozia, klamki z polo bez zamków w kolorze, pakiet USA, rozklepane nadkola, usunięta wycieraczka z tyłu oraz zamek
WNETRZE: czarne słupki CC, czarne rączki, lampka, słoneczka, podsufitka, fotele Recaro w brązowej skórze
AUDIO: Jednostka Sterująca JVC + 8 głośników DSP, pudło basowe w bagażniku
INNE: Rollbar

10 kopia

Są pytania, są odpowiedzi… :)

O: Opowiedzcie coś o sobie: gdzie mieszkacie, gdzie pracujecie i czym się zajmujecie poza dłubaniem przy aucie ?
S&A: Siema! Mieszkamy obecnie w Łaziskach Górnych – 20km od Katowic w kierunku Wisły. Sylwia pracuje w kancelarii w Katowicach, obecnie jednak siedzi w domu, bo w brzuchu rośnie młody tuningowiec :) Wspólnie prowadzimy małą działalność gospodarczą, no i w zasadzie tyle.

O: Jak się pojawiliście na tuningowej scenie ?
S&A: Poznaliśmy się na zlocie który organizowałem, a potem już tak zostało, oboje mieliśmy „trójki”, ale grzebaliśmy najpierw moją, później Sylwia wymieniła swoją na kolejną czyli XX Jahre i mieliśmy zrobić bliźniaki. Uznaliśmy jednak że Sylwii jahre jest dużo lepszą bazą i zabraliśmy się kompleksowo za jej auto. I tak jest do dziś :)

O: Jak długo zmagacie się z Golfiną?
S&A: Teraz będzie szósty sezon.

O: Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z waszym projektem?
S&A: Wiele, każdy zlot ma jakąś swoją historię, jednak najczęściej wspominamy wypady do Budapesztu.

O: Jakie dalsze plany wiążecie z MK 3 , co nowego zobaczymy w tym sezonie?
S&A: Jako, że rodzina się powiększa oraz dość sporo pochłonęły nas inwestycje w firmie, w tym sezonie poprawki i detale. Zostały pomalowane wszystkie błotniki (jako że były mocno poobijane od felg), lampy przednie zostały kolejny raz zrobione od początku, wymieniliśmy zawory w AIR RIDE oraz dołożone zostało sterowanie z pilota bezprzewodowego.

O: Z jakim stylem tuningu utożsamiacie swoje auto?
S&A: W sumie od zawsze idziemy jedną drogą, nie robiliśmy auta wedle konkretnego stylu, lecz zawsze wszystko wychodziło samo z siebie – German Style.

O: Co jeszcze byście zrobili gdyby PLN-y nie miały znaczenia?
S&A: Raczej co zrobimy :) Będziemy dążyć do perfekcji i przede wszystkim czeka nas wymiana silnika.

O: Furmana ma jakąś ksywę ?
S&A: Przyjęło się Toffi. I tak już zostało :)

O: Jak byście jednym słowem scharakteryzowali swoją karocę ?
S&A: Hmm… ciężko stwierdzić, bo wszyscy określają jako Toffi, inne jedno słowo mi nie przychodzi do głowy :)

O: Z serii głupie pytanie???? Kto ma lepsze rwanie jak kieruje?
S&A: Oczywiście, że ja (AUTISTA) :P A tak serio… Sylwia nim praktycznie nie jeździ – oprócz zlotów na fotelu pasażera ;)

O: Jakim osobom chcielibyście przybić pionę za pomoc przy projekcie?
S&A: Bardzo dużo pracy przy aucie wykonał Radzioo, jemu głównie zawdzięczamy AIR’a, dużo roboczogodzin przy aucie spędza ze mną również Tomson. Ale podziękowania również dla przyjaciół i znajomych, którzy niejednokrotnie pomagali przy aucie, czy to w domu, czy na trasie :)

11 kopia

12 kopia

14 kopia

Mam nadzieję, że profil auta jak i Właścicieli został Wam czytelnikom należycie przedstawiony. Zapraszamy do kolejnych odsłon dzieli, w których poznacie kolejne osoby i ich projekty!!

„Get Low Bro”
Oen & ekipa wrocLOW