NA DZIELNI U WIEWIÓRA
W kolejnym wydaniu „na dzielni” przedstawiam Wam grubo porobionego Forda Escorta Xr3i należącego do Wiewióra, który reprezentuje wL Army !!! Baza jaką wybrał Właściciel jest mało docenianą opcją do przeróbek w świecie tuningu, ale raczej ta indywidualność jeszcze bardziej dodaje uroku temu projektowi. Pogratulować trzeba Wiewiórowi, że przez tyle lat tworzył ten projekt i zawsze docierał do obranego przez siebie celu, uzbrajając auto w powietrze, dobre klasyczne skręcane koło z ostrym naciągiem i masę rarytasów, które tylko dodają uroku Escortowi. Podsumowując Ford wyróżnia się na zlotach w tłumie innych aut, jest stworzony w dobrym guście stanowiąc dobrą alternatywę dla marek które opanowały nasze zloty…
Szybka specyfikacja :
MODEL: Ford Escort xr3i 1992 rok
ZAWIESZENIE: Air Ride własnej konstrukcji
SILNIK: 1.8 16v
MOC: 130 KM
UKŁAD HAMULCOWY: Przednie i tylne tarcze z zaciskami z modelu RS 2000
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
NADWOZIE: Wystylizowany na RS 2000
WNĘTRZE: Recaro z modelu RS 2000
KOŁA: Artec L 8×17 opona 185/35/17
AUDIO: Alpine 9885r
Jak w każdej odsłonie „dzielni” także i w tej nie zabrakło pytań które zostały skierowane do Wiewióra…
OEN: Opowiedz coś o sobie: gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz i czym się zajmujesz poza dłubaniem przy aucie ?
WIEWIÓR: Mieszkam w niewielkiej wsi Siedlec 13 km od Wrocławia, pracuję w firmie produkcyjnej jako magazynier, poza dłubaniem przy aucie zajmuje się odbudową innego auta, tym razem klasyk :)
OEN: Jak się pojawiłeś na dolnośląskiej tuningowej scenie i forum WrocLow ?
WIEWIÓR: Eksperymenty z „tuningiem” zaczynałem dawno temu na Fiacie 126p :) i tak zostało do dziś, na WrocLow wkręcił mnie Clips.
OEN: Jak długo zmagasz się z „Eskorciną” ?
WIEWIÓR: Escorta kupiłem w 2006 r., w czerwcu tego roku minie 8 lat.
OEN: Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z twoim projektem ?
WIEWIÓR: Ciekawą historią był zakup tego samochodu, nie chciałem go kupić bo był koloru czerwonego i miał silnik o mocy 105 KM, a ja szukałem czarnego z mocą 130 KM, broniłem się długo lecz sprzedający przekonał mnie dużą obniżką ceny i tak zostałem dumnym posiadaczem czerwonego Forda :) nie żałuje zakupu.
OEN: Jakie dalsze plany wiążesz z Fordem , co byś chciał jeszcze zmienić na przyszły sezon ?
WIEWIÓR: Nadchodzący sezon przyniesie bardzo mało zmian ze względu na inny projekt, zawitają inne felgi i kosmetyka nadwozia, a planów jest jeszcze dużo.
OEN: Z jakim stylem tuningu utożsamiasz swoje auto?
WIEWIÓR: Nie trzymam się żadnego stylu, auto jest budowane pod mój własny styl.
OEN: Co jeszcze byś zrobił gdyby PLNy nie miały znaczenia?
WIEWIÓR: SWAP silnika na coś dość mocnego, to mi się jeszcze marzy :)
OEN: Escort ma jakąś ksywę ?
WIEWIÓR: „ESIO”.
OEN: Jak byś jednym słowem scharakteryzował swoją karocę ?
WIEWIÓR: Zabawka
OEN: Z serii głupie pytanie???? „Fort guwno wort” ?
WIEWIÓR: Gówno pisze się chyba przez „Ó” :)
OEN: Jakim osobom chciałbyś przybić pionę za pomoc przy projekcie?
WIEWIÓR: Tym osobom, które pomogły, nie będę wymieniał nazwisk, bo mogę kogoś pominąć.
Jesteś ciekawy powstania projektu ??? Wbijaj na forum !!!
http://wroclow.pl/forum/viewtopic.php?t=527&start=0
Oen & ekipa wL
„Get Low Bro”