NA DZIELNI U WIEWIÓRA

W kolejnym wydaniu „na dzielni” przedstawiam Wam grubo porobionego Forda Escorta Xr3i należącego do Wiewióra, który reprezentuje wL Army !!! Baza jaką wybrał Właściciel jest mało docenianą opcją do przeróbek w świecie tuningu, ale raczej ta indywidualność jeszcze bardziej dodaje uroku temu projektowi. Pogratulować trzeba Wiewiórowi, że przez tyle lat tworzył ten projekt i zawsze docierał do obranego przez siebie celu, uzbrajając auto w powietrze, dobre klasyczne skręcane koło z ostrym naciągiem i masę rarytasów, które tylko dodają uroku Escortowi. Podsumowując Ford wyróżnia się na zlotach w tłumie innych aut, jest stworzony w dobrym guście stanowiąc dobrą alternatywę dla marek które opanowały nasze zloty…

1 kopia

2 kopia

3 kopia

4 kopia

8 kopia

Szybka specyfikacja :

MODEL: Ford Escort xr3i 1992 rok
ZAWIESZENIE: Air Ride własnej konstrukcji
SILNIK: 1.8 16v
MOC: 130 KM
UKŁAD HAMULCOWY: Przednie i tylne tarcze z zaciskami z modelu RS 2000
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
NADWOZIE: Wystylizowany na RS 2000
WNĘTRZE: Recaro z modelu RS 2000
KOŁA: Artec L 8×17 opona 185/35/17
AUDIO: Alpine 9885r

5 kopia

10 kopia

11 kopia

12 kopia

13 kopia

Jak w każdej odsłonie „dzielni” także i w tej nie zabrakło pytań które zostały skierowane do Wiewióra…

OEN: Opowiedz coś o sobie: gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz i czym się zajmujesz poza dłubaniem przy aucie ?
WIEWIÓR: Mieszkam w niewielkiej wsi Siedlec 13 km od Wrocławia, pracuję w firmie produkcyjnej jako magazynier, poza dłubaniem przy aucie zajmuje się odbudową innego auta, tym razem klasyk :)

OEN: Jak się pojawiłeś na dolnośląskiej tuningowej scenie i forum WrocLow ?
WIEWIÓR: Eksperymenty z „tuningiem” zaczynałem dawno temu na Fiacie 126p :) i tak zostało do dziś, na WrocLow wkręcił mnie Clips.

OEN: Jak długo zmagasz się z „Eskorciną” ?
WIEWIÓR: Escorta kupiłem w 2006 r., w czerwcu tego roku minie 8 lat.

OEN: Czy jest jakaś wyjątkowa historia związana z twoim projektem ?
WIEWIÓR: Ciekawą historią był zakup tego samochodu, nie chciałem go kupić bo był koloru czerwonego i miał silnik o mocy 105 KM, a ja szukałem czarnego z mocą 130 KM, broniłem się długo lecz sprzedający przekonał mnie dużą obniżką ceny i tak zostałem dumnym posiadaczem czerwonego Forda :) nie żałuje zakupu.

OEN: Jakie dalsze plany wiążesz z Fordem , co byś chciał jeszcze zmienić na przyszły sezon ?
WIEWIÓR: Nadchodzący sezon przyniesie bardzo mało zmian ze względu na inny projekt, zawitają inne felgi i kosmetyka nadwozia, a planów jest jeszcze dużo.

OEN: Z jakim stylem tuningu utożsamiasz swoje auto?
WIEWIÓR: Nie trzymam się żadnego stylu, auto jest budowane pod mój własny styl.

OEN: Co jeszcze byś zrobił gdyby PLNy nie miały znaczenia?
WIEWIÓR: SWAP silnika na coś dość mocnego, to mi się jeszcze marzy :)

OEN: Escort ma jakąś ksywę ?
WIEWIÓR: „ESIO”.

OEN: Jak byś jednym słowem scharakteryzował swoją karocę ?
WIEWIÓR: Zabawka

OEN: Z serii głupie pytanie???? „Fort guwno wort” ?
WIEWIÓR: Gówno pisze się chyba przez „Ó” :)

OEN: Jakim osobom chciałbyś przybić pionę za pomoc przy projekcie?
WIEWIÓR: Tym osobom, które pomogły, nie będę wymieniał nazwisk, bo mogę kogoś pominąć.

14 kopia

17 kopia

19 kopia

20 kopia

21 kopia

23 kopia

25 kopia

Jesteś ciekawy powstania projektu ??? Wbijaj na forum !!!
http://wroclow.pl/forum/viewtopic.php?t=527&start=0

Oen & ekipa wL
„Get Low Bro”