NA DZIELNI U ŻUROO
Salute!
Pewnego pięknego dnia wpadłem na dzielnię do Damiana zwanego też Żurooo, który turla się dość znanym na naszej scenie swetrem MKII w nieco mniej pospolitej odsłonie. Nowy czarny lakier, wnętrze z MKIII GTi, ABF z pięknie ogarniętą komorą i rolka Porsche. Niby nic nadzwyczajnego, ale wszystko zrobione jest na najwyższym poziomie, najlepszych gratach i z oddaniem całego serca w ten projekt. Jest męsko i surowo, ze sportowym akcentem czyli tak jak lubimy!
W 2k15 Golf wyjedzie w nieco innej odsłonie, wpadają mianowicie customy na bazie … ciekawej rolki, poprawione zostanie „to i owo” więc poprzeczka tylko i wyłącznie leci w górę. Czas na kilka danych technicznych i krótką rozmowę.
MARKA/MODEL: Volkswagen Golf Mk II GTI
ZAWIESZENIE: Gwint T-A technix
SILNIK: Swap z 1,8 8v 107km oznaczenie PF na 2,0 16v oznaczenie ABF
MOC: 150km
UKŁAD HAMULCOWY: Zestaw z Corrado G60 280mm przód i 226mm tył
UKŁAD WYDECHOWY: Całość z kwasiaka. Kolektor wydechowy T-A technix z kwasu plus dwa tłumiki przelotowe wszystko na średnicy 2,25″
NADWOZIE: Ori pakiet GTI na szerokim zderzaku
WNĘTRZE: Komplet z Golfa III GTI
KOŁA: Porsche w czarnym proszku
7″x17″ 165/40/17
9″x17″ 195/40/17
AUDIO: Seria czyli radio vw gamma z epoki plus sześć głośników
Pezet: Salute! Na początek krótkie info o Tobie czyli skąd jesteś, co robisz?
Żurooo: Elo Ziom!!! Jestem ze Strzelina, tutaj mieszkam i pracuje
Pezet: Jak długo już modzisz fury, od czego zaczynałeś i skąd się wzięła zajawka na tuningi?
Żurooo: Zajawka zaczęła się jeszcze przed zdaniem prawka bo już w gimnazjum miałem prenumeratę magazynu „Auto dziś i jutro ” tam były pokazywane pierwsze porobione furtki później magazyn „GT” i zagraniczna prasa „VW -Scene” VW -WOB po którą co niedzielę jeździłem na „niskie łąki „…. stare dobre czasy
Moja przygoda z autami zaczęła się od „kaszlaka ” był zglebiony i na alu BBS 13″
Pezet: Od kiedy zacząłeś działać z Gofrem?
Żurooo: Golfa kupiłem w 2007 roku i od razu zaczęła się zabawa…
Pezet: Masz w głowie jakieś sytuacje, w których czarny odgrywa główną rolę?
Żurooo: Pierwsza sesja, którą robił Loniek z Wolfsgruppe to była fajna sprawa bo Loniek to pierwsza liga w tym „biznesie”
Pezet: Plany, plany, plany! Wiem, że są, pytanie tylko co, jak i gdzie?
Żurooo: Detale, kosmetyka i zmiana rolki.
Pezet: Skąd wziąłeś pomysł na customy?
Żurooo: Pomysł miałem już dwa lata temu, ale kasa szła na ukończenie odbudowy więc odpuściłem, teraz jest na to pora i działam.
Pezet: German, Cult, New wave, … ? W jakim stylu budujesz swój projekt?
Żurooo: OEM +
Pezet: „Mam porftel pełen martwych ziomków więc ..
Żurooo: .. Więc kupuję bazę oczywiście kolejne Mk2 i robie od podstaw.. GTI w Tornado-Red na BBS RS w 17″ – to dla mnie wzór!
Pezet: Golf ma jakieś ksywy?
Żurooo: Raczej nie…. Oczywiście bestia to ksywa nr 1;-)
Pezet: Jak jednym słowem określiłbyś swój projekt?
Żurooo: Po prostu mój…
Pezet: Z serii głupie pytanie.. Podczas naszej ostatniej rozmowy zdradziłeś, że masz w planach zmianę silnika. Dlaczego b18c4 i kiedy wpadłeś na pomysł wsadzenia do VAG’a silnika z Hondy?
Żurooo: Po pierwsze urzekł mnie symbol… :D Mega dobra nazwa. Po drugie chce piłować do ośmiu tysięcy!
Pezet: Kogo pomoc była niezbędna przy powstawaniu Twojego projektu?
Żurooo: Dużo pomógł mi Cieluś, który mam nadzieje, że wróci na scenę VAG, Łukasz ode mnie z miasta koleś który siedzi w temacie i ma kontakty, Bartol mój kumpel i osoba która ma dobre pomysły…
Pezet: Dzięki bardzo za poświęcony czas na zdjęcia i odpowiedzi, czekam na nowy sezon i … efekt końcowy nowych modów!
Żurooo: Dzięki bardzo za dzielnie. Pozdro
Przedstawiane MKII Damiana to jeden z moich ulubionych projektów z wL, za kompleksowość i oddanie, włożony czas i oczywiście sos, ale gdy widzi się efekt końcowy takie „detale” przestają mieć znaczenie. Ja osobiście nie mogę się doczekać nowej odsłony „Bestii” więc tym bardziej chciałbym aby nowy sezon się już po prostu… zaczął.
Rafał „Pezet” Niedźwiecki & Ekipa wL
„Get LOW Bro”